وقتي صحبت از ايجاد استراتژي سئو سايت ها به ميان مي آيد، آمار افزايش جستجوي صوتي در انتخاب استراتژي مناسب تاثير ميگذارد و نياز به تمركز روي كلمات كليدي طولاني تر و زبان طبيعي كه با لحن گفتگوي كاربران سازگار باشد را ايجاد ميكند.
آمار نشان ميدهد تعداد افرادي كه تمايل دارند از جستجوي صوتي توسط موبايل استفاده كنند و به دنبال جواب هاي سريع و مرتبط هستند روز به روز بيشتر مي شود. در
نتيجه با تحقيق بر روي تمايلات كاربري كه جستجوي صوتي انجام ميدهد، ميتوان به الگوريتم هاي موتور جستجو كمك كرد و درنهايت نتايج دقيق تري در اختيار آن قرار داد.
#جستجوي_صوتي نشانگر يك فرصت بزرگ در تغيير روش ارتباط و پردازش اطلاعات مي باشد. همچنين پيدايش دستياران ديجيتال نيز نمايانگر يك ماركت در حال رشد است؛ ماركتي
كه ميتواند چگونگي انجام درخواست هاي سرچ را تغيير دهد. طبق اعلام گوگل، درحال حاضر از هر 5 جستجو، 1 جستجو به صورت صوتي انجام ميشود.
- جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ | ۱۷:۳۶
- ۲ بازديد
- ۰ نظر