مفاهيم اوليه سئو سايت

طراحي سايت،سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي،طراحي اپليكيشن موبايل

مفاهيم اوليه سئو سايت

قبل از شروع گفتگو درباره ھر موضوعي نياز به آن است كه مفاھيم اوليه و اصطلاحات رايج درباره سئو سايت ها، بيان شود تا طرفين گفتگو راحت تر به منظور يكديگر پي ببرند. ما نيز در اين بخش، بعضي از مفاھيم و اصطلاحاتي را كه در صفحه ھاي ديگر سايت از آنھا به كرات استفاده مي شود، شــرح داده شده است. Spider نرم افزاري است كه كار جمع آوري اطلاعات از صفحات مختلف را بر عھده دارد.
 Crawler نرم افزاري كه مسير حركت اسپايدر را مشخص مي كند.
 Directory فھرست. نوعي از موتورھاي جستجوگر كه پايگاه داده آن توسط ويراستاران تكميل مي گردد.
 Keyword بــه واژه ھا ي مھم (كليدي) ھر صفحه گفته مي شود. اما غالبا" منظور كلماتي است كه دوست داريم با آنھا رتبه ھاي مناسبي كسب كنيم.
 Keyword Density چگالي كلمه، منظور تعداد دفعات تكرار واژه ھاي كليدي در مقايسه با ساير كلمات متن است.
 Keyword Staffing تكرار يك كلمه به دفعات و پشت سر ھم به منظور بالا بردن چگالي كلمه. اين كار تقلب محسوب مي شود و در سئو تاثير منفي دارد.
 Tinny Text نوشتن متن با اندازه ھاي بسيار كوچك و ريز به گونه اي كه كلمات بسياري بدين ترتيب در يك خط قرار داده مي شود و به سختي نيز در صفحه قابل رويت ھستند. نوشتن مطالب به اين صورت، تقلب محسوب است.
 Invisible Text متن نامرئي. منظور استفاده از متن ھاي ھمرنگ با پس زمينه صفحه است. متن ھايي كه از ديد كاربران مخفي مي ماند. به عنوان مثال اگر پس زمينه يك صفحه از سايت سياه است، متن صفحه نيز با رنگ سياه نوشته مي شود تا ديده نشود . اين نوع متن ھا از مصاديق تقلب مي باشند. 
Spam تقلب، به تمام تلاش ھايي گفته مي شود كه به كمك آن سعي مي شود از راه ھاي غير معمول، رتبه ھاي بالايي كسب شود. يا در اختيار گذاردن اطلاعاتي كه موتورھاي جستجوگر آنرا دوست ندارند (اطلاعات ناخواسته) مانند تكرار يك كلمه به دفعات و پشت سر ھم، استفاده از متن ھاي ھم رنگ زمينه و ... كه در سئو تاثير منفي خواهد داشت.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد