۱- آيا فروشگاه اينترنتي مقرون به صرفه است؟
ببينيد دوستان، اين موضوع به خيلي چيزها بستگي دارد! اگر فكر ميكنيد صرفاً راه اندازي يك سايت و قرار دادن يك سري محصول در آن، براي شما درآمدزايي ميكند، خير. آنقدر درآمد ناچيزي خواهيد داشت كه خودتان به مرور به اين نتيجه ميرسيد كه اگر فروشگاه را تعطيل كنيد بهتر است!
حقيقت اين است كه اين روزها هر سنگي را كه برميداري زير آن يك فروشگاه اينترنتي ميبيني! بنابراين، رقابت، بسيار بسيار سخت است.
-- مشكلات بر سر راه كسب درآمد از طريق فروشگاه اينترنتي:
--- موفقيت شما به گوگل ربط دارد و گوگل به همين راحتيها به شما رتبه نميدهد!
ببينيد، ما جزئيترين آمار را در مورد مشتريانمان به صورت دورهاي بررسي ميكنيم. مثلاً ما ميدانيم كه يك مشتري از كجا وارد فروشگاه شد و سپس اين سفارش را ثبت كرد؟ آيا روي تبليغات ما در جاهاي مختلف كليك كرد؟ كدام تبليغات؟ آنهايي كه تبليغات هوشمند بود (ما متناسب با مطلبي كه ميخوانيد، معمولاً به صورت هوشمندانه تبليغات مرتبط با آنرا به شما نمايش ميدهيم) يا تبليغات رندوم؟ آيا در گوگل جستجو كرد وارد فروشگاه شد؟ آيا مستقيم وارد شد؟ از كدام منطقه ايران بود؟ و غيره... اين نكته را هر جايي نميگويم، بايد در كلاسهاي طراحي وب من شركت كنيد تا بشنويد، اما به شما ميگويم: بررسيهاي ما نشان ميدهد كه بيش از ۸۰ درصد مشتريان، از طريق جستجو در گوگل وارد فروشگاه ميشوند و ثبت سفارش ميكنند!
پس متوجه ميشويد كه موفقيت در اين بازار بستگي به ميزان موفقيت شما در گوگل دارد.
حالا اينكه چه كسي در گوگل موفق است، خودش يعني سالها تجربه! گاهي اوقات انتخاب يك عنوان بر اساس قواعد SEO (قواعدي كه باعث افزايش رتبه شما در گوگل ميشود) جايگاه شما را در نتايج جستجوي كاربران به تعداد زيادي بالاتر ميآورد.
- جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ | ۱۷:۳۴
- ۱ بازديد
- ۰ نظر